Attack!!

Så kan det nästan vara, undrar vad jag har gjort...

Men satte igång virsusscanningen innan jag gick och la mig för att göra en rejäl genomrensare. Nu när jag kommer upp så indikerar den att det finns 3 trojaner, på min externa hårddisk... TA BORT TA BORT TA BORT I KARANTÄN... Än har den dock inte hunnit scanna av alla diskar än, så det ligger väl säkert mer skit och gömmer sig någonstans.

Det om något, kan ju förklara, den segheten datorna har uppvisat nu på sistonde.

Jag gör Avast -antivirus.

Vad har ni ?

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahah, jupp, han såg lite bitter ut när han drack sin bittra öl, hahaha! Ha det bra idag och lycka till med hästarna(trojanerna ;p)

2008-08-23 @ 08:39:17
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Välkommen i Trojan-klubben!!!

Samma skit i min burk, smyger fram någon rackare lite nu och då... En undrar ju vilka suspekta sidor man surfar på egentligen??!!?? ;-)



Ja du, förutom det vanliga F-secure så kör jag många andra program för att kriga. *S* Har bl a ett särskilt Trojan remover program + nåt som heter Hijack this, UnHackMe, Ad-Watch och Malware sweeper för att nämna några "hjälpmedel" i kriget...



Tycker det blir bara mer och mer attacker nuförtiden . Trist!



Kram från ett rätt så soligt Orsa

2008-08-23 @ 09:13:06
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0