Det ska börjas i tid...

... det som krokigt ska bli.

Mini är åter hos mig nu för sin vanliga veckovistelse. Jag har fortfarande semester och det ska bli gudomligt att få umgås med henne hela veckan. Den ska vi visserligen inte spendera hemma, för tisdag till fredag är vi på bortaplan i Orsa. Ja, jag vet. Det är ett jäla farande på oss denna semester. Ska bli bot och bättring på det till nästa år.

Äsch nu kom jag av mig från det jag tänkte skriva om. JO, ja visst ja.

Efter att jag hämtade henne hos hennes far åkte vi iväg och fixade nya glasisar till damen, något som hennes far bara haft 4 veckor på sig att göra, men men. Sen ville hon gå runt lite i affärerna och titta lite som hon sa och det var väl helt okej tyckte jag och stegade mot leksaksaffären. Men ack vad jag bedrog mig, hon ville in i klädaffärer *S*

Hon har fått väldigt bestämda åsikter om vad hon vill ha för kläder och det som stod/står högst på önskelistan är/var korta jeansshorts. Ja ni kan ju gissa er till resten. Hennes mor är numer fattig ;) eller nästan iaf. Hon hittade shortsen som hon så väl önskade och så blev det lite andra småkläder. Hon är glad och jag är glad, men jag tror inte plånboken är lika glad. Men vad gör man inte för dom små liven. 8 år och modemedveten.

Psst - allt vi köpte var på rea, men säg inte det högt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0