En mammas hjärta blöder..

.. när ens Minisaurie ringer och gråter. Hon har tydligen fått "husarrest" för att hon höjt rösten/skrikit åt sin plastbror när dom skulle vara ute och cykla. Det är hennes far som utfärdat den arrestordern. Riktigt vad som försegått den händelsen vet jag inte, men det gör ont till tusen att höra henne gråta och inte kunna ta upp henne i knät och trösta som vanligt. Och som grädde på moset så skulle hon inte få ringa mig (men hon kan telenr mitt i huvudet så hon ringde iaf) - jävla skitstövel till karl (hennes far alltså)!!! Det fanns en anledning till att jag tog mitt pick och pack och lämnade han.

Efter ca 20 min kunde vi säga hejdå Minisaurien och jag, då var hon mycket gladare - speciellt när hon fick veta tågbiljetterna är klara för avfärd till Orsa och våra goda vänner där, Kramgo med sambo och djur. Men innan vi sa hejdå fick jag lova att bara vara med henne imorgon - göra en riktigt mor/dotter-dag, så vi får väl se vad vi kan hitta på

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0