Ensam i natt..

Nu så är Mini hos sin Morfar själv, och borde vid det här laget sova eller i vart fall ligga i sängen. När jag åkte ut dit efter jobbet idag så gjorde jag klart för Mini att efter middagen så skulle jag åka tillbaka och det  gick hur bra som helst. Dagen med Morfar har enligt egen utsago av Mini varit helt toppen. Dom har varit på "utflykt" till tant B och Farbror O och trots Tant B:s onda knä så har Mini fått göra massa saker med henne.

Dom har varit vid kolonilotten och grävt upp potatis, plockat blommor, Mini har försökt lära sig virka, Mini har gjort pannkakssmet och gräddat pannkakor - själv OCH cyklat hej vilt, dock inte samtidigt. Under tiden så har Morfar och Farbror O sovit OS *S*

Men imorgon får Morfar bekänna färg, för då kan han inte få stöttning av Tant B - men jag är inte orolig för det, dom kommer att hitta på bra saker i alla fall. Bara hoppas att vädret håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0