Ha, det gick ju bra...

Ja, jag vet!!! Jag är hönsmamma nummer 1. Ringde precis till Morfar och Mini för att höra hur kväll och natt har förlöp. Det har inte varit några som helst problem. Mini hann knappt säga hej till mig för än hon sa hejdå så hon kunde fortsätta titta på tv, medan Morfar gjorde frukost.

Känns i hjärtetrakten och magen nu när hon är så pass stor så hon klarar sig utan mig hela tiden, men det är ju rätt process. Det ska ju frigöras, navelsträngen ska klippas - hur illa vi föräldrar tycker det är. Men det kommer bli likadant här som med mina föräldrar, att Mini kommer aldrig att bli vuxen i mina ögon *fniss*, hur gammal hon än är. En gång barn, alltid barn ;)

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Föräldrar är olika må jag säga - mina föräldrar släppte loss mig tidigt (troligen i samma stund som den verkliga navelsträngen klipptes faktiskt) och jag är inget barn i deras ögon längre, utan en vuxen kvinna som kan ta egna beslut helt på egen hand. ;-)



Men det är ju därför jag är den jag är också - på gott eller ont!

Kram

2008-08-20 @ 09:32:14
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Dagens Eko

Jag har alltid stått på egna ben och fått tagit egna beslut och har alltid behandlats efter min ålder. Inte så jag menar, men jag kan inte förklara mig bättre. Barn är alltid ens barn, hur man än vrider och vänder på saken.

2008-08-20 @ 09:45:43
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hehehe - min far tänker nog inte riktigt så iaf... Möjligen min mor, men det vette tusan det heller... ;-)

2008-08-20 @ 09:55:13
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0