Klockan är sent..

.. och jag sitter och slösurfar och bara är. Borde gå och lägga mig för att försöka vända tillbaka dygnet igen för att kunna bli så arbetsför som det bara går till måndag. Hur bra tror du/ni att det går ? NOT är väl det mest bäst passande svaret jag kan ge.

I detta nu, så går jag in på bloggkoll och ser att jag har 1(en) prenumerant på min blogg. Undrar om jag ska bli smickrad eller om jag ska skämmas ?

Inte nog med det, ikväll/natt känner jag mig ENSAM, big  time. Inte en känsla som kommer ofta, men när den kommer - ja då är det med full kraft - som att bli träffad av en gatsten i magen, är väl den bästa liknelsen jag kan komma på (inte för att jag har fått en sten i magen på det viset, men ändå). Saknar verkligen att få ligga sked med någon av det manliga könet. Visst, kandidater finns det många av, men inte Han, inte den som vill tillbringa resten av sitt liv med mig. Vad är det jag gör fel? Vad är det för fel på mig? Hur jag än gör så blir det fanemej fel på det planet. Visar jag känslor så är jag för påträngande, visar jag inte känslor så är jag känslokall. Är jag rak och tydlig så är det okvinnligt, visar jag mig osäker så är jag typiskt kvinnlig. Hur i helvete ska jag bete mig ???

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Det finns en villig kandidat här uppe vet du väl... ;-)



Btw - du har en utmaning att nappa på hos mig

Kram

2008-08-10 @ 09:49:26
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: DD

Ja du Dagens Eko, när du fått reda på svaren så skicka dom till mig. Jag vet fan inte. Jag instämmer i precis allt du skrev där i slutet. Hur man än gör så blir det fel... =/



2008-08-11 @ 13:31:59
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0