Liten blir stor..

... men inte så stor alla gånger.

Mini bestämde under dagen idag att hon ville sova alldeles själv hos morfar sin, helt okej för mig och helt okej för morfar. Men när klockan sen slog lagom för mig att åka så var det någon som blev mammas lilla tjej igen, hon ville jag skulle stanna kvar "första natten är det bäst du är kvar mamma, för jag blev så mammig".

Så vad gör man inte för dom små liven, har ingenting packat för denna övernattning, så jag får starta tidigt, mycket mer tidigt än normalt för att hinna förbi hemma innan jag åker till jobbet. Så får vi se hur det går med övernattningen imorgon istället... kanske lättare då jag inte finns kvar alls.

Kommentarer
Postat av: Wille

Men bless her hon vill ju vara stora tjejen, minstingen (5år) tappade sin första tand i går nu är han praktiskt tagit vuxen enligt han själv för snar har han en vuxen tand.



Ha en bra dag

2008-08-19 @ 06:23:19
URL: http://www.wilens.se/btw/
Postat av: DD

Äsch, lämna henne där och gå iväg. Precis som med dagis och allt annat. Lättare så ju.

2008-08-19 @ 08:36:30
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Vet hur det kan va (trots att jag inte har barn själv) men någon gång måste man släppa taget ändå... ;-)

Mini måste ju börja lära sig att mamma inte finns på plats HELA tiden.



Kram

2008-08-19 @ 10:19:55
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0