Nu ÄR det någon som är stor...

Vi enades till slut om pizza till middag. Mini hämtade telefonen och bad om att få "beställningslappen" som hon kallar det för. Slog numret själv och sa vad vi önskade för något. Sen bad hon mig om pengar för "jag vill gå själv att hämta dom, mamma". Vilken tur jag för en gång skull hade kontanter i plånboken!!!

Sen travade hon iväg och knappa 10 minuter senare så var hon tillbaka med 2 pizzakartonger, en klubba och växelpengarna. Alltihop har hon skött på egen hand. Man är lite småstolt måste jag erkänna. Skönt att jag har fått henne att vilja, våga göra själv. Att inte vara blyg och gömma sig bakom mina ben.

Detta bådar gott inför framtiden!!

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Härligt!!! *applåderar*



2008-08-23 @ 19:24:26
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Kotteby

Bullar?

Pizza?



Du är grym! Mycket grym!





;)

2008-08-24 @ 09:06:00
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0