Oj oj oj..

...

Vilken kväll jag hade igår, trots spöregnet så trotsade jag alla vädergudar som finns och åkte iväg till dansbanan. Det är segelduk över dansgolvet så man blir inte blöt av dansen, förutom svetten. Inte många bilar parkerade utanför så jag tror ju inte jag kommer att bli där så länge, men ack vad jag bedrog mig.

Alla som är där är sååå fantastiskt duktiga på att dansa, orkestern är suverän, så kontentan av det hela är att jag dansade hela natten lång, så länge att dom fick slänga ut mig från etablissemanget. I pausen så fick vi veta vi var 250 st betalande besökare, så vi var inte så få som antalet bilar utanför ville göra gällande.

Frångick en princip igår - jag bjöd upp själv (något som inträffar 1½ gång per 7 år eller så) - och det visade sig bli en über-kalasträff. Han dansade som en gud/prins. Jag var som vax i hans armar, bara följde han steg för steg, rotation för rotation, varv efter varv. Han måste ha trivts med att dansa med mig med, för senare så kom han och bjöd upp mig.

Kontentan av det hela är: Låt inte dåligt väder hindra dig, det kan bli bättre än vad du anar

Kommentarer
Postat av: Wille

Det kunde gått riktigt illa voltade med bilen

2008-08-03 @ 10:57:59
URL: http://wilens.se/btw/
Postat av: Dagens Eko

Men fy fan!!



Hoppas ni klarade er oskadda allihopa.



Kram

Dagens Eko

2008-08-03 @ 14:34:35
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

Men fy fan!!



Hoppas ni klarade er oskadda allihopa



kram

2008-08-03 @ 14:34:46
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0