Vilken kväll

Inte blev det svårt att välja skor, kjol och eventuell fikakorg igårkväll inte. Vädrets makter gjorde mina val väldigt lätta. Inspirationen var inte på topp i det hällande regnet, men det är då det händer....

Vilken kväll, vilken orkester, vilka människor.. Allt var på topp!! Dom andra som också trotsade regnet var just dom "rätta" personera, för det var drag under galoscherna/pampuscherna all night long, med stor hjälp av den kraftiga vinden som var.

Som grädde på moset, så var min superfavvodansare där igår, som jag inte sett ute på dansbanorna på snart 2 säsonger. Lyckan var total. Får se om det kan bli en lika lyckad kväll ikväll. Gäller att passa på när tid finns och säsongen fortfarande är igång.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Sv/ Tack tack... boil-in-bag ris funkar egentligen jätte bra... om man kommer ihåg att ställa äggklockan, hahaha! Ha det fint idag! ;)

2008-08-15 @ 10:09:17
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: DD

Nils??? Blondinbellas pojkvän aka "Storstadskillen", den nya bloggkungen. Eller som jag vill kalla honom - den lilla räkmackan.



Det finns säkert ett par bröderskusinersmostrar i din närhet. Välj vilken förort till kungliga hufudstaden som helst! Du får "slumma" lite ;D



2008-08-15 @ 10:35:45
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Wille

Nu är vi hemma efter alla turer kring bil krockar och bröllop. Ha en fortsatt bra dag

2008-08-15 @ 10:37:35
URL: http://bt.wilens.se/#

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0