Ensliga korridorer..

Det är jag och en kollega till som har tagit korridoren i besittning. Vi lär inte bli fler, är jag rädd för. Kanske lika skönt det. Kan inte påstå arbetsuppgifterna hopar sig direkt, men det är ju då man ska ta till vara på dagen och utnyttja den till långlunch och kanske ta en rea-titts-tur. Sen måste jag ju ta i tu med min packlista. Åker ju efter lunch imorgon så allt måste vara färdigpackat ikväll.

En annan stor fördel med denna dag är att det var -7 grader på termometern när jag skulle gå hemifrån, så jag fick äntligen möjlighet att använda min päls (som är arvegods efter mamma). Inte ofta den kylan kommer så jag känner det är värt att använda pälsen.

Hur många av er jobbar i mellandagarna?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Inget jobb här inte! ;-) Eller mja, det blir några kvällar med fodring för ridklubbens räkning - men det räknar jag inte som "riktigt" jobb, det är mest bara trivsamt och mysigt att pyssla med dem då.

2008-12-29 @ 12:59:24
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Lennart

Jag jobbar

2008-12-29 @ 18:13:40
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0