Hysteriskt..

var namnet. Hysteriskt sa Bull.

Nu är jag färdighandlad, av alla de sorter. Både mat, klappar och andra nöjen. *pust stön stånk*

Men folk är som hysteriska i alla affärer. Det rivs och slits i allt. Fick störst dårpippi i på stormarknaden när jag skulle handla mat. Man parkerade sina kundvagnar precis hur som helst, eller drog dom med sig in på allt som skulle inhandlas och i och med det spärra ett större område för andra. För att inte tala om hur folk betedde sig vid kyldiskarna där skinkan finns. Tack gode gud att Mini inte var med. Var jobbigt nog ändå.

Nu ska jag sitta ner en liten stund och sen gå ut i köket och lägga in sill. Ska åstakomma 2 sorters sill tänkte jag och kanske något julgodis. Sen ska jag plocka i ordning i Minis rum så även det blir julstädat. När det är klart så ska alla klappar slås in och jag bli lite smålullig av glögg.

Så här gott om tid brukar jag inte ha före jul, undrar vad jag kan ha glömt

Kommentarer
Postat av: DD

Önsakr dig en underbar skön dag/kväll. Pyssla på du. Jag ahr allt klart (ska iofs köpa en julskinka på måndag, men sen) Och alla hysteriska människor idag på stan....hahaha...galningar.



Vi har det skönt iaf.



Kram på dig.

2008-12-20 @ 14:58:19
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Låter som du ska ha en toppendag den 23e när alla andra ska stressa omkring...smart;)

2008-12-20 @ 17:04:52
URL: http://pz2.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

De säger att det var minst lika hysteriskt nere på stan i Mora med, vi höll oss bara uppe runt McD/Maxi/ÖB-området bara vi och där såg jag allt vilka ENORMA mängder mat (och andra grejer) de kom ut med från ICA Maxi...



Ska försöka plocka ur kylen lite på måndag och sedan bege oss in och handla det vi behöver för julen...

2008-12-20 @ 18:28:11
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: pangis

Alltid mysigt att bli smålullig på glögg.. själv njuter jag ett gott alsacevin medans resten av familjen glro på dansbandskampen..

2008-12-20 @ 21:08:01
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0