Lockar till mig...

... utan socker.

Nu är vi hemma och jag är klippt och slingad. Syns nog kanske inte så mycket för den oinvigde om vad som är gjort, men jag märker och känner. Det är väl det som är huvudsaken.

Det silvriga, glittriga jag hade i tinningarna har åter fått sin naturliga färg och sen finns det lite ljusa blonda slingor i det övriga. Jag som nästan aldrig har haft lockar, utan på sin höjd lite lite naturligt fall, har nu lockar och vågor i håret som aldrig förr. Det är inget fusk på något sätt, utan håret som har bestämt sig för att ändra på sig på ålderns höst. Jag tycker det bara det är toppen att det blivit så. Håret känns så mycket mer livfullt då.

Sen kan det bero på jag har en superduktig frissa med. Men trots hon har sin stol i en förort så är det inte speciellt billigt med sånt här piff. 1100:- fick jag betala och då var det ändå nån form av rabatt i det här. Jaja, skattepengarna jag har fått ska rulla dom med ;)

Ps.Kramgo - du fick beröm för slingorna du gjorde på mig i midsomras ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

hahah...

buggkurs var det ja.

Vi hoppade av efter tredje lektionen på grund utav tidsbrist. Men tänker börja dansa igen efter årsskiftet på en annan kurs som har en annan dag som passar oss bättre.



Så raincheck på den!

=)

2008-12-09 @ 16:23:09
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ser fram emot att få se resultatet sedan när du kommer upp i nyår.

Hoppsan, fick jag beröm för slingorna i ditt hår??? Ja du, än är inte undrens tid förbi... *S*



Kram

2008-12-09 @ 18:55:24
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0