Slut..

... som artist..

Jepps det är jag det!!

I söndags kväll bad bror min om hjälp, att först få övernatta hos mig och sen att jag såg till att han kom med tåget 0623 *suck så tidigt* Snäll lillasyster som man är så ställer man upp ;).  Så måndag morgon var jag på plats på jobbet vid 0645 och kom hem runt kl 16. Hade tänkt att sova en skvätt men det hann jag inte med. Somnade runt midnatt.

I morse vaknade jag före väckarklockan med en 15 min tillgodo så där. Ingen idé att somna om, upp, göra mig i ordning och iväg till jobbet. Var väl på jobbet till 0715 eller nåt sånt. Hade mina förhoppningar om att kunna få gå hem tidigt så jag skulle hinna med en power nap i soffan. Men där bedrog jag mig, big time.

Kl 14 började jobb på jobb rulla in. Högprioriterande jobb. Så för att sammanfatta det lite kort så har jag gjort skäl för min lön idag, big time!! So bye bye power nap. 

Nu sitter jag i soffan helt död. Men kan inte gå och lägga mig för än jag har förberett inför torsdagen och fredagens konferens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0