Stavar och stakar..

.. så illa när det bara är barmark här *suck*. Är såååå sugen på att få klämma lite lagg i nån skidbacke eller två. Speciellt när Kramgo var så snäll och talade om att backarna i Grönklitt är öppna nu och går för full kapacitet från och med nästa helg.

Jag är ingen vacker syn när jag kommer ner för backen, men jag har attans så kul!!

För att lindra min abstinens lite så har jag varit med i 2 tävlingar och hoppas att nån vänlig själ låter mig få vinna, åtminstonde en av dom. Den ena tävlingen är vinsten 1 vecka för 6 pers i franska alperna, självhushåll och gratis liftkort. Den andra tävlingen är priset en weekend i kittelfjäll eller tärnaby fjällhotell. Vilken av priserna jag vinner spelar ingen roll, bara jag får pumpa lite puder ;)

Funderar starkt på om det kan finnas ett par timmar till övers när jag åker upp till Kramgo över nyår, om jag ska kunna klämma in en ½ dag eller så. Får se hur jag kan lösa det hela, utan att ha allt för stor pakning med mig upp eller känna jag stressar livet ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0