Vad ska man med botox till..

.. när man får samma effekt av en fläskläpp, dock inte lika bestående.

Mini satt/låg och balanserade på en bäddmadrass på golvet som jag inte burit ner i källaren sen Kramgo var på besök *skäms på mig* och vad Mini gjorde eller hur hon gjorde vet jag inte. Men dunk sa det i golvet och blodet forsade ur munnen hennes. Trodde först en av hennes vuxenframtänder fått sig en sjujävla kyss så jag var beredd på att åka iväg med henne. Men när jag lyckades tvätta till henne lite och kunde börja undersöka saken så var det ett liiiitet jack i överläppen som det blödde ymnigt ur.

Var inne och tittade till henne för 2 minuter sen och hon är inte grann eller gran. Läppen har svällt fint *S* Hon har nu en fyllig överläpp som vilken fotomodell som helst skulle vara avundsjuk på.

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Usch då - hälsa Mini så gott från oss här uppe.

Herr Häst lyckade tjonga upp sitt stora, fina huvud rätt på min käft för inte så länge sedan men jag klarade mig undan fläskläpp á la Botox. Fick mest bara ont...



Har du burit ner madrassen nu då så att det inte händer mer???



Kram

2008-12-09 @ 09:04:36
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Kotteby

Du ser verkligen det positiva i fläskläpp.

=)



Är mini lika övertygad?

2008-12-09 @ 16:24:51
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0