Vad trött jag blir..

.. inte för att jag sov länge i soffan, utan kunde somna som vanligt när det blev sängdags och klev upp när jag skulle i morse.

Fick i går en förfrågan om jag kunde sitta med på ett möte som idag och föra mötesanteckningar och jag tackade ja till det. Men jag har inte fått veta NÄR mötet ska vara eller VAR mötet ska hållas. Nu så är höga vederbörande iväg på ett annat möte och jag får sitta här som ett fån. Höga vederbörande har lämnt ut information om att "mötet hålls i eftermiddag", men när fan börjar eftermiddagen och hur löser det mitt problem med var jag ska infinna mig!!??

När ska jag få behövlig information som berör mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0