All time high..

Är precis hemkommen från dansbanan. Vilket jävla ös, drag det var ikväll (om man nu kan säga så om dansband och dess musik). Inget märkvärdigt band som spelade och det var inte överdrivet mycket folk, men dom som var där, kombinationen så kalas, så toppen. Har dansat som jag vet inte vad ikväll, inte suttit en dans. Toppenkavaljerer rakt över. Då tillhör jag ändå den gammeldags sorten som inte bjuder upp, utan anser det är herrarnas jobb - så det var toppnotering *S*. Inte ens när det var paus fick jag sitta en dans.
Jo, förlåt - det fick jag. Smet i väg en snabbis för att pudra näsan, men det är då allt jag satt ikväll *S*
Till denna bedömning får man lägga till att många av "dom bästa" är på dansbandsveckan på Öland och/eller Gröna Lund som kör med dans dom med och har en annan budget på vilka orkestrar som dom kan boka upp.
Sen vädret, soligt, varmt härligt - precis som en sommarkväll ska vara.
Borde ta mig en dusch nu, sätta fötterna i fotbad och ta mig en kopp thé. Men endorfinet pumpar runt som jag vet inte vad, kommer bli en lång kväll/natt innan jag kommer i säng så upp i varv är jag.
Tyvärr så kan inte dansskorna vänta på remiss-svaret ska komma, måste till drastiska åtgärder på dom nu, om dom nu kan räddas.

Har ni haft en bra kväll ?

Kommentarer
Postat av: Wille

Har inte hunnt läsa vad du skrivit idag, jag är sjukt trött, jag åtekommer i morgon



sov gott

2008-07-03 @ 23:16:22
URL: http://btwilen.blogg.se/
Postat av: Dr Utmule

Jisses vilken fin männska d bor i den här bloggen!!



=)

/Dr Utmule

2008-07-04 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0