Dags att ta det lugnt?

Kan inte påstå jag känner mig direkt träffad eller i farozonen om det som nämns här. Jag tar inte alls bloggandet på det allvaret som många tydligen gör.
Har på ganska så kort tid kommit till insikt om vad jag inte gillar för slags bloggar: och det är MODEBLOGGAR eller bloggar där 'dagens outfit' eller 'måste/vill-ha' läggs upp med bild efter bild efter bild. 
Av min lilla erfarenhet så är det dom som 'äger' sånna bloggar som oftast är dom som lägger kommentarer som lyder: 'hej, ha en bra dag' eller 'hej, vad ska du göra idag?', för att ragga besökare till sin egen blogg. För det verkar inte ens troligt att dom har läst inlägget innan dom ens lägger kommentaren, för i inlägget kan svaret stå.
Jag påstår inte på något sätt att jag: är en mönsterbloggare, ären stor bloggare, är en bra bloggare eller har en läsvärd blogg - men jag vet vad jag tycker om och inte tycker om, har mina åsikter och dom står jag för.

Kan det stämma att medelåldern på dom som bloggar ligger 23-25 år ?

Kommentarer
Postat av: DD

det är soligt och varmt och jag är också inne...dock tänker jag ta semester fom imorgon =)



Det mest troliga är att bloggarna är: Tjej i åldern 16-22 och bosatt i storstockholm och modeintresserad. Tyvärr.



Klart du har en läsvärd blogg, tycker jag iaf.



*kram*



2008-07-10 @ 10:06:50
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0