Deo och parfym..

på dom rätta ställena, dvs jag är redo, redo för kvällens övningar.

Klänningen sitter som en smäck?(eller klänning då om ni ska va så petnoga). Men tror nog klänningen egentligen är en tunika, men eftersom jag har korta(säg det på mundebo-vis) ben så blir det mesta långt och längre på mig.
Nu saknas det bara skor på mina fötter, och när jag tittar på mina dansskor så ser jag hur illa medfarna dom är, dom gamla trotjänarna. Antingen får dom gå i graven eller så får dom läggas in hos Dr Skomakaren för en rejäl översyn, men den remissen (beslutet) får jag ta hand om efter semester och Legoland.

Vad ska ni roa er med, spendera pengar i baren, på dansgolvet eller ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0