Glasklart och gratis

Stövlade iväg (hur jag nu kan göra det då jag har pumps på fötterna) till McD för att köpa min lunch, som jag sa i förra inlägget. Kliver in genom portarna på McD och börjar fundera vad jag vill äta, då en liten dam kommer fram till mig och frågar om jag vill vara med på en marknadsundersökning; "ja kan jag väl va" svarade jag den lilla damen. (för vem har en tid att passa - inte jag iaf).
Sagt och gjort satte mig vid borde där lilla damen hade sina frågor och formulär och så blev jag serverad en hamburgare. Medan jag fick äta den burgaren så fick jag svara på lilla damens alla frågor. Kan ni tänka er, den var alldeles gratis ;)!! GRATIS ÄR GOTT ;)
Nackdelen var väl att jag inte kunde tigga till mig ett sånt där glas som var min egentliga anledning till att jag gick till McD idag.
DOM insparade pengarna från lunchen, som inte blev som jag tänkt mig, råkade efter ätandet omvandlas till lite underkläder och en klänning till mig. Usch och fy på er affärer som ligger runtikring där ... och som till råga på allt har REA *S*

Kommentarer
Postat av: Joel

fan.. reabutiker.. satans utsände på jorden!



;)

2008-07-03 @ 14:39:31
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Rea??!!?

Vad är det??!!?



*fnissar*

2008-07-03 @ 15:41:53
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0