Godmorgon/Godförmiddag

Ni får själva välja.

Kom i säng före midnatt i alla fall. Sov som en stock till kl 4, då törsten anföll mig. Gick upp, drack mig otörstig och kröp tillbaka till sängs, men sen kunde jag inte somna om igen... Låg och vred och vände på mig jag vet inte hur länge. Till slut så hämtade jag min mp3-spelare och pluggade in ljudboken. Till slut så somnade jag och vaknade kl 10.30. För att då upptäcka att en av spjälorna i sängbotten hade lossnat, så det var väl inte undra på jag sovit så illa i natt. Min käre far ska få bakläxa på det här med gästsängar och dess underhåll *S*. Kan inte förstå, är inte speciellt frukost- eller lunchsugen nu, bara törstig. Så min kär mor hade rätt i sitt : "Efter fylla kommer törst". Vila i frid, tantskrälle ;-)

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Är det därför hon skvätter så på oss idag då månne??? ;-)

2008-07-06 @ 12:48:41
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0