Handtag...

...sitter alltid där man behöver dem *fniss*

Har i vanlig torsdagsanda varit ute och dansat. Ikväll så bar det sig inte bättre än att danspartnern för just denna dansoch jag krockade med ett annat par. Den tjejen och jag la lite krokben på varandra just i krockögonblicket. Jag känner hur jag håller på att tappa balansen och min partner hinner inte få fatt i mig riktigt, håller på att rasa in mellan dom andra, varav jag viftar till så där med armarna som man gör när man letar balansen och greppar tag i första bästa jag får fatt i *squeez* - *c-kupa, utan vaddering, med bygel* OOPSIEE - "du kan släppa taget nu"
Kände mig bara liiiiiite generad *S*

Kommentarer
Postat av: DD

Äschdå, det gäller att finna sig i sånna ögonblick och titta henne djupt i ögonen och säga: "men dom var ju härligt fasta och fina" ;D

2008-07-11 @ 08:24:47
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0