Hemma, men borta..

.. men hemma i alla fall.

Är nu hos far och gör mina dotterliga plikter, dvs är social med farsgubben på alla de sätt. Vi har varit förbi Tant B och Farbror O och hjälpt till med glad hejarop när dom påtade i sin kolonilott, varit och handlat inför middagen ikväll som ska ätas tillsammas med Tant B och Farbror O (det bestämde Tant B och jag alldeles själva *fniss*).
Köttet ligger redan i marinad och en sås tillverkad, bara potatisen kvar att fixa - men det gör jag sen.

Solen strålar nu från en klarblå himmel, tänk vad det kan göra skillnad att åka 1 mil lite mer väster ut. Ska ta mig en tidning ut och sätta mig i en solstol och få lite färg på min lekamen. Gäller att grunda nu, innan Danmarkssolen tar grepp på mig.

Vad hittar ni på idag ?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Minsta möjliga...

Har haft stallet, diskat och plockat lite här hemma och sedan hamnade jag vid datorn. *ler* Är lite sugen på minigolfspel ikväll - får se om jag får nåt sällskap med mig... ;-)



Kram

2008-07-05 @ 14:38:54
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0