Huvva... 7 trappor

ner... föll min mobiltelefon.

Skulle vara lite effektiv, snabb och hurtig på en och samma gång, var av jag tar 3 trappsteg i taget hör jag ett klonk-bonk-tjonk, som sakta blir svagre och svagare. Det är mobiltelefonen som har glidit ur fickan och åkte ner mellan trapp och vägg - HJÄLP!! - FUCK!!.  Vänder om på klacken, springer fort ner (tog av mig pumpsen så det skulle gå fortare) för att försöka hitta telefonen (vill ju inte att dom som "kan" mina fotsteg ska höra det är jag som rusar fram. Har jag riktig otur så har den hamnat på garagevåningen 11 trappor ner.
Fullt sån otur hade jag inte, blev "bara" 7 trappor. "Vad ska jag säga till Chefen - hur förklarar man sånt här ras" tänker jag när jag plockar upp telefonen, helt övertygad om att det är finito/tack och goodbye och telefonhimlen som gäller. Döm om min förvåning- DEN FUNGERAR.

En svensk tiger - Ericsson vet hur man gör prylar *S*

Kommentarer
Postat av: sara osman

hahaha, min kompis tappade sin i en såndär karusell som snurrar runt så man sitter uppochner. det var också en sony ericsson men den var helt finito efter det och jag höll på att garva ihjäl mig.

2008-07-07 @ 16:03:03
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: DD

Hahahaha...skrattar både åt ditt inlägg och Saras kommentar. Jag har en SonyEricson (Nr 4 i rad) och jag kan säga att dom håller, men vissa smådelar kan ge sig av på egna upptäcksfärder, typ antenn, knappsats, skärmrutan och locket till batteriet. Men som sagt, dom funkar.



Effektivaste sättet att faktiskt få en ny telefon är att "tappa den" så den går sönder ;D



2008-07-07 @ 19:09:57
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: sara osman

DD - har du antenn på din telefon`? HAHAHAHAHAHA är den i en låda också :D

2008-07-07 @ 19:32:13
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0