Jag har råd att sitta i baren..

.. men älskar lika fullt att dansa för det . Sväva fram på ett dansgolv med en herres (gammal som ung) armarna omkring mig och få sniffa mig hög på after shave, vad mer kan man begära..

Ikväll var det en toppenkalaskväll på utedansbanan. Ett riktigt hyfsat band spelade, dansant folk som var där och vädret ja vädret... varmt skönt. En riktigt typiskt svensk folkparkssommarkväll. Svalorna som flög högt och jagade insekter ..

Nu sitter jag här med fötterna i fotbad, något slitna efter kvällens bravader, ska försöka få ner dom en storlek eller två.

Tack vare DD kommentar om min omelettmiddag ikväll, så tappade jag tråden till det inlägget jag egentligen hade tänkt att skriva ;), skrattade för mycket .

Håll till godo i  alla fall!

Kommentarer
Postat av: DD

Jag har också råd att sitta i baren och blir tyvärr sittandes där =) Är tyvärr alldeles för bra på att snacka om ditt och datt och flörta hejdlöst med bartendrar (fullständigt harmlöst) och är för snygg för att någon ska våga bjuda upp mig. DET ÄR SANT!!! Jag fick ju höra det av en bekant: "Ingen man vågar bjuda upp dig! Du e snygg OCH du dansar jävligt bra" Meh? Men men...



Hahahahahaha...fick jag dig att tappa tråden? Näääääääää, varför då?



Ja just det ja. Snappy comeback på ämnet omelett. Damn! Nu var det jag som tappade tråden, nånsatns mellan drink och dans...tjoo.... ähum ...sååå....jahaaa...omelett säger du....mmmm...

"man måste knäcka ägg för att få omelett"...JA DÄR SATT DEN!!!



eller?





2008-07-02 @ 08:44:35
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

Finns ingen bardisk eller bartender att flörta med där jag är och dansar - annars så händer det att även jag lyckas prata bort både mig själv och dansandet ;)

2008-07-02 @ 09:03:13
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0