Kommer jag någonsin..

... lära mig att äta frukost. Är väl knappast troligt.

När klockan ringer straxt före 6 varje morgon har jag sååå svårt att förlika mig med tanken att försöka få i mig något att äta, innan jag ska iväg till jobbet, så oftast så blir det ingenting. Jo, när jag väl är på jobbet då kan jag äta både det ena och det andra, men då har det gått ett gäng timmar innan jag slog upp dom gröna.

Men när Mini är hos mig och vi ska äta frukost ihop innan skola/jobb så får jag göra allt för att inte den lilla mackan jag knaprar på inte ska komma upp i retur. Vill inte överföra mina dåliga frukostrutiner på henne, inte om jag inte måste.

Hur är era frukostvanor?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Nä nu... Vad är det jag ser? Har du börjat fuska igen med frukostarna? *hytter med fingret i luften



Ska jag måsta komma ner och lära dig/er hur man gör som?





*fnissar*

2008-07-09 @ 16:39:36
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Dagens Eko

Eva - jepps det är lika bra det. För det är bara hemma hos er det funkar bra för mig med frukost. Mini är hur duktig som helst på att äta sin.

2008-07-09 @ 17:15:31
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0