Ny dag nya prövningar

Nej jag har inte fallit ner och dött och övergivit blogg-världen, men jag håller på med "mission impossible" - packa inför vår, min och Minis, semesterresa.
Jag försöker packa kläder för alla de sorters väder, vind och aktiviteter.
Jag ska provsätta vårt tält (helt nyinköpt så jag vill inte ge alla andra ett gott skratt på campingen).
Det ska handlas mat, och det ska fixas; in i det oändliga - för att vara klart kl 10 imorgon söndag.
Sen ska allt, det jag bestäm mig för att vi behöver på vår resa, knös in i bilen. Nej, jag har ingen herrgårdsvagn, ej heller en van eller annat stort fordon - allt ska in i skuffen på en COROLLA!!! *S* Är glad jag lyckats övertala Mini om att vi INTE behöver cyklarna med oss 

Kommentarer
Postat av: DD

Lycka till med packningen och ha det gött du med!



2008-07-12 @ 10:59:47
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

*Lånar ut lite skuffutrymme*



Kram

2008-07-12 @ 13:40:39
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0