Surt sa räven om dagen efter..

Jag visste det, jag bara visste det..

Gårdagskvällens underbara kväll har fått sig en baksida. Mitt vänstra knä är svullet, svullet till dubbel storlek, smärtar och gör ont. Även fötterna har intagit en större storlek, men dom gör inte ont och den svullnaden vet jag går över snabbt. Vad som hänt med knät vet jag inte, men vänster knä har alltid varit lite mindre stryktåligt. Men mycket vridningar, belastning tål det visst inte, inte 4 timmar i sträck i alla fall *ler snett*. Jag som hade tänkt att åka till Skansen och dansa där ikväll.

Kanske kan hända revolutionerande saker innan kl 20 ikväll? Så än har jag inte givit upp hoppet om kvällens svängom. Ben i högläge kan göra underverk, säger dom som vet och tror.

Kommentarer
Postat av: Wille

Högläge på ett knä gör underverk, det handlar bara om ren vilja och förnekelse så klara man det mesta



Lycka till i kväll

2008-07-04 @ 12:39:33
URL: http://btwilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0