Uppe med tuppen

, men även tuppar får vara trötta och sova till kl 9.

Hade en underbar kväll igår igen, inte lika fullt så underbar som i torsdags. Vad skillnaden låg i vet jag inte, kan inte sätta fingret på det, men men.

Knät hade minskat till nästan rätt storlek så jag gjorde en chansning och åkte iväg, och den chansningen höll riktigt hyfsat. Får väl se vad som händer under dagen med knät, det är något stort fortfarande.

Vädret är fint, men en hel del moln och vindar. Tror jag ska förära min far ett besök idag, kanske lura med han ut på en golfrunda eller två.

Hur jag än gör, så lär ni få höra av mig mer under dagen. Laptop följer med och pappa har router och nätverk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0