Ve och Usch och Fy

Jag borde ha dragit öronen åt mig när jag kom till parkeringen, inte alls så många bilar på parkeringen som brukligt en tisdagskväll. Skulle ha vänt om och åkt hem igen.
Betalar entrén och släntrar ner till dansbanan för att upptäcka att PRO? var på plats. Snacka om fullt med grånade herrar och blåhåriga damer, jag sänkte medelåldern rejält!!
Ingen fara på taket tänkte jag, brukar ju vara dansant folk för det, men attans vad jag bedrog mig ikväll. Hälften borde ha haft sin käpp och rullator med sig. Karlarna hade klart missat det där med tvål, vatten och ny skjorta/tröja för kvällen, kärringarna hade sina små handväskor hängandes så där diagonalt över axeln, utan att tänka på att väskan rör sig som en projektil mot övriga dansanden när det blir lite rotation i dansen. 2/3-delar visste inte vilken dansriktning som var den rätta, den sista 3-delen försökte sig på den varienten av foxtrot som den yngre publiken har annamat och det är väl helt okej att ta efter den OM MAN BEHÄRSKAR TEKNIKEN, and so on and so on and so on.

Behöver jag tillägga jag har PMS?

Kommentarer
Postat av: DD

Äsch, du skulle hängt med ut på min promenad i ösregnet ist. garanterad adrenalinkick



Du får fortsätta vara nyfiken, kan inte säga det baby.

2008-07-08 @ 21:20:47
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0