Älskar..

... mitt kvarter...

Tänk att jag hittade  en sån bra lägenhet , som ligger på en gård som bebos av trevliga grannar.

Så här i sommartider så tänder vi några av våra gemensamhetsgrillar och var och en kommer ut med det som man själv vill äta. Sen sitter vi tillsammans och äter, dricker och pratar av hjärtans lust. Kan bli till sena småtimmen eller ett uppbrott direkt efter maten har ätits - allt beroende på väder och vind och humör.

Är inte alla förunnat att kunna umgås som vi gör, inte ens gårdarna som ligger runt om oss, som tillhör samma bostadsrättsförening, verkar kunna/vilja/göra som vi gör.

Mini har skött sig exemplariskt idag, varit ute och lekt mest hela dagen, nästan så jag glömt bort hon var hos mig *S* tills jag tittade ut på balkongen och såg henne på en närbelägen lekplats *S*

Vad gör ni till kvällen ?

Kommentarer
Postat av: Catilona

Nu ska jag ut och måla lite lister..

2008-06-27 @ 18:13:30
URL: http://skogsmuller.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ska ut med vovven såklart, och lyxa med jordgubbar och grädde lite senare. Nåt ska man ju trösta sig lite med mitt i allt det svarta...



Kram

2008-06-27 @ 19:13:25
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0