Att få...

... somna i soffan är Minis grej för att känna det är helg. Att en sån banal sak, kan betyda så mycket. En annan somnar ju till i soffan titt som tätt när jag gör försök till att se på film och vaknar för sent för att slippa nackspärr. Skillnaden, hon och mig, är väl att hon har hela bäddprogrammet med sig, kudde,täcke å kramdjuroch ligger ner ordentligt. När jag "ser på film" så blir det oftast i positionen av en gam med utsträckta pelikanben, okej då, sparv-ben, jag är ju inte så lång och när väl gamnacken hänger så skulle väl en haklapp inte sitta fel.

Nu ligger Mini är bredvid mig och drar  timmerstockar så man skulle tro det är en karl som ligger där istället och sover så gott.

Kommentarer
Postat av: Fegon

Alla frågor du har, har också ett svar. Din senaste fråga har svaret här --> http://fegon.blogg.se/2008/june/utkast-forst-och.html



Hehe

2008-06-27 @ 23:19:17
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0