God morgon

Det var segt att komma upp i morse. Tur att även Mini har en väckarklocka, för annars så hade vi säkert sovit till nu.
Trots vi inte gör oss någon brådska om morgnarna, så kommer Mini i vanlig tid till skolan och fritids, så det märks i trafiken att många redan har påbörjat sin semester.

Kan inte påstå jag känner någon sån där sprudlande glädje av att jobba idag, men det beror väl på att vädret utanför mitt kontorsfönster inte är det roligaste och att jag fortfarande är trött efter helgens bravader.

Dagens höjdpunkt blir väl lunchen - Golfcoachen har hotat med att ta med mig ut på en långlunch, så det är bara att hoppas solen vill bryta igenom det tjocka molntäcket innan dess.

Vad ska ni roa er med idag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0