Ja jäklar...

.. i min lilla låda.

Sen vi kom hem i eftermiddags så har Mini farit runt som en furie här hemma och städat. Till och med hennes filmskåp har hon fixat till. Hon är värre än kommandoran och ger mig order om vad jag ska städa å hur *S*, trodde det var jag som skulle behöva säga till henne. Helt klart är att jag ska bjuda hem folk oftare så det blir städat och ordning på  torpet!! *S*

Innan vi landade här hemma i städivern stannade vi till i Skärholmen för att köpa några nya böcker till Mini. Nu när hon har lärt sig läsa så slukar hon böcker på löpande band och att gå på biblioteket så här i sommar- och semestertider är nog inte en så bra hit, med tanke på att man ska lämna tillbaka det man lånat med. Vi passade på efter bokinköpet att äta middag där, lasagne för Minis del och kycklingspett för mig.

Oopsie... Nu skriker kommandoran åt mig här igen.. bäst att lyda *S*

Giv akt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0