Jaha...

... så var det morgon igen.

Har, efter lite möda, tagit mig till jobbet. Visade sig halvvägs till t-banan att SL-kortet ligger kvar i västen jag hade på mig igår och inte i handväskan som det brukar göra. Efter ett snabbt rådslag med mig själv så bestämmer jag mig för att ta bilen in till jobbet. Chefen har ändå semester denna vecka, så tjänar jag in lite p-avgift genom att stå på hans plats.

Solen skiner från en klarblå himmel, men ni ska inte tro det är någon större värme för det. Tittar man på trädkronorna så kan man tro det blåser halv storm. Varför kan det inte få varmt och skönt när solen äntligen visar sig ???

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej :) Vad ska du göra i dag? , Hoppas du får en bra dag iaf :)

2008-06-25 @ 08:54:13
URL: http://noppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0