Lätt på foten..

... ska jag vara på tisdag och torsdag nästkommande vecka och nästanästa veckas tisdag och torsdag med. Gäller att passa på att ta igen lite missad lättfotning, eller missad och missad, bortvald till förmån för Mini ligger väl mer närmre sanningen.

Och när jag menar lätt på foten, så menar jag lätt på foten.... när jag svävar fram på dansbanans golv ;), om det nu mot förmodan var någon som trodde något annat. *S*.

Jag brukar bevista Hågelbyparken för den sortens begivenhet och jag hoppas det blir många fina varma sommarkvällar nu när jag har planerat in dansen. Det är bugg och foxtrot som gäller på dessa dansdagar förutom tisdagar då det kläms in var 3 eller 4 dans med gammeltjo och tempot är inte så högt överlag - men det är väl medvetet så eftersom jag sänker medelåldern ganska så rejält när jag är där.

Kommentarer
Postat av: joel

fan.. helt oförberett så kan jag avslöja för dig att jag var en av de som trodde på något annat

2008-06-28 @ 23:31:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0