Måste...

... och det ganska så snarast, lära mig å peta in lite bilder och länkar.

Börjar ju se trist ut med bara ord rabblandes upp och ner. Hittar ingenstans här på bloggen var man kan ändra textfärg så det får väl bli svart på vitt. Visst, designen går att ändra på, men dom färdiga "mallarna"  är inte alls i min stil och någon nörd är jag inte så jag klarar av att designa något själv.

Får nog anmäla mig till bloggskolan hos E igen när jag och Mini åker upp till dom i början av augusti igen *S*. Hoppas kursavgiften inte är så hög.

Hur har ni andra lärt er det här med design, bilder och länkar ?


Kommentarer
Postat av: Fegon

Ett snabbsvar: "Ska vi hänga" betyder helt enkelt "ska vi bara vara"... fast tillsammans.





Fegons slangsvenskalektion tackar för ordet :)

2008-06-24 @ 19:35:02
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Kursavgiften är mutningsbar...



Kram

2008-06-25 @ 15:18:59
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0