Skäms *och hänger med huvudet*

Där fick man för att man gör som det står i instruktionsboken. Det blev visst en kabel för mycket. *suckar*. Men till mitt försvar så är det inte den bästa instruktionen i den boken. Jag satte in den "överflödiga" kabeln i det uttaget man ska använda OM man ska koppla till extra utrustning, och jag har ingen massa extra utrustning, men det framgick inte att det var ett "OM"-uttag så jag använde alla medföljande kablar *S*

Nu när allt är fixat, tack vare T.Rams tålamod, så kan man skratta åt eländet. Nu gäller det bara för Mini och mig att lära oss att använda prylarna på rätt sätt. För med nya saker så får man lära om, alltid är det något som blir nytt och annorlunda.

Slutet gott, allting gott

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0