Varför..

.. har inte jag semester nu *suckar*

Alla som jag ringer och försöker få kontakt med verkar ha bommat igen sina kontor. Hur ska jag då kunna vara spindeln i nätet och lösa allt det jag nu ska lösa *muttrar lite till*

Eller så är det här lugnet före stormen, att det snart exploderar så jag kommer att glömma gå hem när det väl är dags för mig med semester

Men vänta... kanske ska ta tillbaka det där, ser ju hur det regnar ute... rätt åt er ;) Jag inväntar mitt lokala solochvärme-moln som kommer att dyka upp lagom till min ledighet

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hehehe - du tar med dig ditt lokala solochvärme-moln när ni kommer upp om några veckor igen va'???



Ha en fortsatt bra dag!

Kram

2008-06-23 @ 14:54:23
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Svar: Har faktiskt inte fotat en endaste hov idag ;-) Det hanns inte med eftersom det var såååå mycket annat att stå i. Men i morrn då...



Kram

2008-06-23 @ 18:06:48
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0