Effektiv..

.. det har jag varit idag, hela dagen på jobbet. Resor har beställts, skrivelser skrivits och min sköna telefonröst har fått visa sig från den bästa sidan. Helt enkelt en dag att vara glad och nöjd med.

Hann ut en sväng på lunchen för att få lite frisk luft, kliver in i en butik och dra mig på trissor!!! förutom att det var fullt med juldekorationer både pynt för butiken och för konsumenterna så spelades det julmusik *suck*. Nog för att det är en och en halv månad kvar till jul - men julmusik nu.

Är glad jag inte jobbar kvar i affärssvängen för jag hade fått spader och lite till om jag skulle stå och sälja med julmusik i öronen. Julsånger i all ära, men dom vill jag bara ha precis runt julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0