Fortsatte när jag kom hem..

... att vara effektiv. Jag har städat fram mitt kök och rensat och fixat i mina "skafferiskåp". Hällt upp och om om torrvaror i burkar jag köpt på IKEA. Monterat bort ena skåpluckan för att ge köket ett luftigare utseende OCH torkat ur och städat upp *S*



När jag var klar med köket så tog jag mig an tvätthögen och även stryktvätten. Så nu är jag i fas med den med, va säger du om det va Kramgo ;)

Men nu kan jag lova er att anfallet har gått över, så nu myser jag. Ska bli en kopp thé, eller en rejäl mugg, av "You name it" (som jag tror jag döpt fel i ett tidigare inlägg).

Vad gör ni i kväll ?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

De va inte illa pinkat det syster yster *S*

Vad pysslar du med ikväll då då om jag får fråga? Nu när du var så duktig igår så finns det väl inget kvar att göra... eller...???



Kram

2008-11-05 @ 20:23:51
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Dagens Eko

Kramgo - johodå... fanns hur mkt som helst. Men efter ikväll så ska jag kunna pilla naveln i ett par dagar. Blev så tokless på att inte ha prylarna på rätt plats o.s.v så jag har slitit i 2 dagarna nu för att få till det

2008-11-05 @ 21:16:28
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0