Ingen rast ..

.. ingen ro.

Nattgästerna lämnade oss redan 0730 och det var ingen idé att gå och lägga sig igen. Gardiner är hängda i köket och stakar framtagna och uppställda, inkl stjärnor där det ska vara stjärnor. Även balkongräcket har fått sin slinga runt sig. Det som saknas är gardinerna i vardagsrummet, men det får bli i kväll/natt eller under morgondagen.

Sen har jag hunnit med att betala räkningarna. Ingen kul historia, men det måste göras *S*.

Även en snabb tur till affären och posten har avklarast. Vi ska fira en "liten julafton" hemma hos far idag och jag har fått på min lott att ordna sill och ris á la malta. Så helt kortfattat så kan man säga att dagen idag har bestått av diverse pyssel.

Nu sitter vi på varsit ställe, jag och Mini, och samlar krafter tills vi ska åka om någon timma så där. Egentligen så skulle jag vilja bara vara hemma och vara, men vad gör man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0