Jag är glad..

... jag slipper vara ute i detta väder.

Snön yr och det blåser av bara h-vete. Jag och Mini började "vår" dag med en tur på IKEA och inhandlade lite ljus - ja jag köpte några till dig med Kramgo ;). Sen vidare och bunkrade upp frukförrådet. Där hittade jag ett par ljuslyktor som ska stå ute på altanen.

Vi skulle även vara snälla mot våra småfåglar ute, då går ena fröautomaten sönder *suck*. Hoppas fågelliven ändå kan hitta några frön tills jag har hunnit skaffa en ny, finns mat i den andra - nötter - så länge

Sen har vi myst och mojsat, suttit i soffan och sett film - Madagaskar, i väntan på att vi ska se nr 2 och fikat.

Kommentarer
Postat av: DD

Såååå mysigt...jag längtar såååå efter mina minisar. Imorgon kväll...imorgon kväll



Hoppas du mår bättre nu.



KRAMAR!

2008-11-23 @ 17:46:41
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh.. ikea skulle jag också behöva åka till. Mysig dag ni har haft :)

2008-11-24 @ 05:52:56
URL: http://marianorinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0