Kvällen..

... som gått har varit lugn och trevlig.

Kramgo med kollega kom ca 1830 hem till Mini och mig. Då serverade jag ungsbakad lax på saltbädd med kokt potatis och en  kall creme fresh-sås till det.

Sen blev det lite prat i soffan, men nu så har våra gäster dragit sig tillbaka efter en lång dag på resande fot. Själv sitter jag i sängen med laptopen iknät och har Mini bredvid mig. Kollegan tappade orken först och fick Minis rum medan Kramgo fått inta soffan som sitt högkvarter inatt.

Det blir ingen direkt sovmorgon för dom båda damerna. Morgondagens tävlingar börjar 0830 så det blir att kliva upp straxt före 7 här. Mig gör det ingenting, för jag och Mini kan gå och lägga oss en stund till efteråt. För att underlätta för damerna har jag lovat att skjutsa deras väskor till Centralen i morgon eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0