Kvällen ..

... är här.

Det är beckmörkt ute och klockan är inte ens 18.00. Kom hem för kanske 10-15 minuter sen och insåg när jag spanade in min bostad så där lite på avstånd att jag måste skaffa timers (en timer, flera ???) så jag möts ev en mindre mörk lägenhet nu till höst/vintern. Även snön får göra sitt intåg precis när som helst så den kan ljusa upp tillvaron något och att jag kan få spänna på mig pjäxor och skidor och svoscha och hasa utför skidbackar.

Ska fixa mig en kopp thé och sen börja poppa musik på hög nivå då jag ska ha dejt. MMM ni hörde rätt, jag ska på dejt ikväll. Herr Tvätthög har haft den goda smaken att bjuda mig ikväll, så här ska det vikas och strykas tvätt på hög nivå ;)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Pia

Kul att du var med och tävlade.. Det blir inga poängavdrag för felstavning eftersom det var rättstavat!!! :o)

Ikväll ska jag bara häcka i soffan med Cityakuten.. är så trött, har så ont och känner mig som en "påse nötter".. Annars är allt bra! Hehehe..

2008-11-17 @ 18:03:27
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Här ska inte göras mycket - skulle behöva åka på Konsum och hämta ut ett paket och så är jag hur sugen som helst på något gottis... *suckar* That time of the month you know...



Här har vi iaf liiite vitt på marken och flera timers är inställda sedan länge så här kommer man alltid hem till ett ljust hus, eller rättare sagt lägenhet.



Kram

2008-11-17 @ 18:07:00
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0