Leg-kontroll på ICA Maxi

Var en sväng nere på ICA Maxi och handlade lite för helgen och för början av veckan som kommer. Lika bara att ha det överstökat. När jag är där på Maxi så kör jag alltid självscannings-modellen för jag tycker det är så smidigt. När jag har plockat ihop det jag ska ha går jag till "utcheckningen" - en speciell kassa för självscannare.

Jag kommer halvvägs igenom proceduren med utcheckningen innan apparaten säger till mig att tillkalla kassapersonal. Jag tror givetvis det är en sk avstämning som ska göras och jag är bara glad jag har en stor tygkasse med varor. Men det visar sig att det är min flaska med halloncider från Stockmos som är boven i dramat. Man ska tydligen vara 18 år för att få köpa den och då kräver utchekningskassan man legitimerar sig.

Jag kunde inte annat än att skratta åt det och kassörskan som hjälpte mig hon log stort hon med. Insåg hur fånigt det var, speciellt för mig som har slutat få visa leg på bolaget till och med *S*

Kommentarer
Postat av: monica

hahaha ;)

2008-11-07 @ 17:59:25
Postat av: Eva (kramgo_72)

*fnissar*

2008-11-08 @ 12:10:02
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0