Ny dag, nya möjligheter..

.. nya påhitt.

När jag hämtade Mini från kalaset igår så strålade jag samman med en annan mamma och hon bjöd med Mini på en simtur i lokala simhallen. Hon mumlade något om "då slipper jag bada själv".. *fniss*.  Så idag ska jag lämna Mini vid badhuset istället för hemma hos exet och han hämtar henne därifrån sen.

Sen ska jag hem till soffan och sova ett par timmar, för kl 15 ska jag lämna min varma sköna bostad till förmån för min far som ska lösa in sin farsdagspresent - hockeybiljett. Hoppas det inte går så långt som till förlängning, för jag ska hem till min säng så fort det bara går.

För denna helg har bestått av minimalt med sömn, trevligt sällskap och roliga aktiviteter

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Man måste ställa upp för farsorna ibland.



=)

2008-11-16 @ 18:57:19
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0