Packa kappsäck..

.. och ha minnet med sig.

Varför ska allt hända på en gång!!?? Nu när Mini har gått och lagt sig så kommer jag på att jag ska iväg på konferens i dagarna som kommer nu. Börjar vid lunch imorgon tisdag och är klara vid lunchtid på torsdag. Måste nog packa lite för det och den här gången är jag rädd för det inte räcker med en konsum-kasse.

Men vad ska jag ha med mig!!?? Mycket stillasittande blir det och prat och godis och fika och fantastiskt god mat så helst vore ju mjukisbyxor med resårmidja det klart bästa. Men eftersom det kommer vara jag och 30 grabbs så får jag väl tänkta till lite mer *S*

Jaja, det blir inte packat av sig själv, så jag får väl lämna er och sätta fart *S*

Kommentarer
Postat av: Pia

Nä, för där var det strul och de försökte åtgärda felet. Dessutom ville jag prata med en MÄNNISKA eftersom jag ska ta med hunden och ville kolla lite närmare vilka platser vi får... :o)



Ha så trevligt på dina konferensdagar!!

2008-11-24 @ 21:32:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ha det så bäst nu på konferensen nu! Bete dej fint!

2008-11-25 @ 00:16:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0