Soffläge..

... har jag intagit.

Magen har lugnat ner sig och jag har tagit mig en promenad i snön till närbutiken och inhandlat lite gotte. Inte för att jag egentligen ska ha gotte, men suger det i tarmen så gör det. ;)

Halvligger i soffan med ett öga på tv:n och "Stjärnor på is" .Fjortisvarning på mig - ser programmet enbart för Markus Fagervalls deltagande *fniss*. Men även gamla tanter måste få vila ögonen på något vackert  *S*. Det andra ögat har jag på datorn och Tradera *ja jag tjatar igen, jag vet*

Min YSL-väska som jag köpte, till mamma på mitten av 80-talet, i Paris är det enda som än så länge har fått bud på sig *lång mening blev det* Men det är 6 dagar kvar.

Vad gör ni i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0